Dikuasakan oleh Blogger.

PERHATIAN / ڤرهاتين

Sekiranya anda berasa sebarang artikel di dalam blog ini bermanfaat untuk rakyat maka cetak dan perbanyakkanlah untuk disebarkan kepada orang ramai. Semoga kerja baik anda dikira sebagai pahala orang yang berjuang di jalan Allah S.W.T. InsyaAllah.

PENGIKUT BLOG / ڤڠيکوت بلوݢ

APA PANDANGAN ANDA ?

<a href="http://www.sodahead.com/united-states/pada-pandangan-anda-bilakah-pilihan-raya-umum-ke-13-pru13-akan-diadakan/question-2706347/" title="Pada pandangan anda, bilakah Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan diadakan ?">Pada pandangan anda, bilakah Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan diadakan ?</a>

AKTIVITI BULAN OGOS 2012/2012 اکتيۏيتي بولن اݢوس

Website templatesHR

24 OGOS / JUMAAT - YB ANUAR SUDIN KE PERJUMPAAN RAKAN FB SG. SAMAK BERMULA 8.30 - 11.00 MALAM.

25 OGOS / SABTU - CERAMAH BERSAMA DATO' FAUZI SHAARI, UST. NIK ABDUH NIK AZIZ & SDR. BOB LOKMAN DI DATARAN PEMUDA KG. BAHAGIA BERMULA 9.30 MALAM

26 OGOS / AHAD - JAMUAN RAYA PAS CAWANGAN KILANG PADI BERMULA 8.30 MALAM.

GONG XIE FA CHAI : ADUN CHANGKAT JONG SAMPAIKAN SUMBANGAN DI BATU 12 / ادون چڠکت جوڠ سمڤأيکن سومبڠن د باتو 12

>> 02 Februari 2011


TELUK INTAN, 1 Februari - Dengan hasrat memberikan kesejahteraan kepada masyarakat, ADUN Changkat Jong YB Hj. Mohd. Anuar Sudin telah sanggup pergi rumah ke rumah untuk menyampaikan sumbangan sempena Tahun Baru Cina di sekitar Kampung Baru Batu 12, Jalan Bidor, Teluk Intan.

Seorang warga emas menerima sumbangan daripada YB Anuar.
Sebanyak 20 buah rumah telah dikunjungi beliau yang mana kebanyakan penerima sumbangan adalah dalam kalangan warga emas, pesakit yang uzur dan ibu-ibu tunggal. Sumbangan yang diberikan adalah dalam bentuk barangan keperluan dapur seperti beras, kopi, gula, minyak masak dan sebagainya.

Kehadiran YB Anuar pada petang itu disambut baik oleh para penduduk di sana. Pelbagai respon yang diberikan oleh mereka. Ada yang mengucapkan tahniah, terima kasih dan berjanji untuk memastikan PAS akan menang lagi pada PRU13 nanti.

YB Anuar sendiri yang menjinjing beg sumbangan.

Rombongan ADUN Changkat Jong turut disertai oleh Pembantu Khas ADUN Hj. Mohd. Akram Ayub, Timbalan YDP PAS Teluk Intan Sdr. Rahmat Maliki, Ketua DHPP Teluk Intan Sdr. Hacharan Singh dan Sdr. Sarguna Timbalan DHPP Teluk Intan.
Warga OKU, Foo Tun Chuen.

Foo Tun Chuen menerima sumbangan daripada YB Anuar.

Salah seorang penerima sumbangan, Foo Tun Chuen, 46 seorang OKU memberitahu bahawa beliau amat berterima kasih dan rasa berbesar hati atas kehadiran ADUN Changkat Jong ke rumahnya. Beliau lumpuh kedua-dua kaki akibat kemalangan jalan raya pada tahun 1992 yang menyebabkan tulang belakang beliau rosak.

Menurut YB Anuar, sumbangan ini memang diberikan setiap tahun oleh pihak beliau sekadar yang mampu disediakan. Beliau yakin, jika kerajaan negeri Perak masih ditadbir oleh Pakatan Rakyat sudah pasti lebih banyak bantuan kebajikan rakyat dapat diberikan dalam bentuk jangka masa pendek dan jangka masa panjang.

"Apa yang penting, kita dapat memberikan kegembiraan kepada golongan yang kurang mampu dalam menyambut perayaan Tahun Baru Cina yang bakal menjelang." 
Beramah mesra dengan salah seorang penerima sumbangan.


Beliau mengambil kesempatan mengucapkan Gong Xi Fa Chai, Selamat Tahun Baru Cina kepada semua kaum tionghua di kawasan DUN Changkat Jong dan berharap tahun ini memberikan kegemilangan, kemakmuran dan kesejahteraan kepada semua.
Sdr. Hacharan Singh turut membantu YB Anuar.

YB Anuar pergi lorong ke lorong untuk menyampaikan sumbangan.
intanhijau.blogspot.com

3 ulasan:

adf55650 6 Februari 2011 10:50 PG  

Bagus betul YB ni. Siap posing2 lagi. Kenape di Kampong Baru jer? Tu tempat bekas2 dan keturunan kominis. Mungkin sumbangan hanya untuk suku sakat sahaja. Nyatakanlah dengan jelas. Barulah telus.

ahj132,  6 Februari 2011 11:17 PG  

Kalau dah buta sebelah mata gitulah...tak nampak semua..tak nampak kebenaran dengan jelas...lakum dinukum waliyadin.
sekurangnya kami tak guna agensi kerajaan, guna duit titik peluh sendiri...umno tukang komen bolehlah...ada kuasa tapi macam pondan...tak mampu nak buat perubahan rakyat

jha 321,  6 Februari 2011 11:19 PG  

tah....eja komunis pun salah...lemah eja..kena masuk tadika PASTI belajar ABC, alif ba ta ..keh..keh ...keh!!! murid pemulihan...!!!!

Catat Ulasan

ASMAUL HUSNA

Blog Archive

SEPETANG BERSAMA ADUN CHANGKAT JONG

MISI PRIHATIN RAKYAT - EDAR TOPENG DAN RISALAH H1N1

RUMAH TERBUKA PAS TELUK INTAN & ADUN CHANGKAT JONG

MAKAN MALAM BERSAMA DS HJ. NIZAR DI TELUK INTAN

LAWATAN ADUN CHANGKAT JONG

ADUN CHANGKAT JONG SANA SINI

SUASANA HARI KEBAJIKAN DUN CHANGKAT JONG / سواسان هاري کباجيکن دون چڠکت جوڠ

SUKANEKA PASTI TELUK INTAN 2010

ADUN CHANGKAT JONG BERAYA DI SANA-SINI

CINTANYA KHALID AL WALID KEPADA RASULULLAH SAW

JADUAL MAJLIS ILMU TELUK INTAN JANUARI 2011 / 2011 جدوال مجليس علمو سکيتر تلوق اينتن جانواري

Website templatesHR

AHAD 23-Jan-11 Minggu 4
Subuh Ust Radzi Jusoh Surau Pt 1 Ust Saman
3 Ptg Ust Suhaimi Msjd Chikus Langkap
Asar U.Sulaiman Hamzah Masjid Kg Bahagia
Maghrib Ust Mustafa Saari S. Lorong Seberang K Bhgia
Maghrib Ust Fatah Awang Msjd Batak Rabit,T.I
Maghrib Ust Fakharuddin Surau T. Seri Bahagia,T.I
Maghrib Ust Sulaiman Msjd Pt 12B,Sg Manik,T.I
Maghrib Ust Azhar Msjd Pekan Rabu,C.Balai
ISNIN 24-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Ramli Wahab Msjd Pt 12B,Sg Manik,T.I
Maghrib Ust Termizi Surau Sg Keroh Air Kuning
Maghrib Ust Baihaqi Mahfuz Surau Tmn Seri Bahagia,T.I
Maghrib Ust Fatah Awang Surau Kg Pisang B.Rabit,T.I
Maghrib Ust Wahab Dawam Surau Tajhizul Mait
Maghrib Ust Muhammad Srau Insaniah Jln Pasar
SELASA 25-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Mohd Aslam Masjid Sg Tungku,T.I
Maghrib Ust Mohamad Surau Jln Lasamana
Maghrib Ust Fakharuddin S. Tmn Desa Bakti, T.I
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor Surau Tmn Cicerly,T.I
Maghrib Ust Suhaimi Hj Hamid Masjid Kg Bahagia
Maghrib Ust Zamani S. Tahizul Mait
RABU 26-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Hj Zabidi S. Redang Punggor,C.Balai
Maghrib Us Baihaqi Mahfuz Surau Tmn Desa Bakti
Maghrib Ust Ibrahim Istar Msjd Pt 12B,Sg Manik,T.I
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor Msjd Chikus,Langkap
Maghrib Ust Termizi Masjid Tmn Seri Setia
Maghrib Ust Radzi B Jusoh Surau Tajhizul Mait
Maghrib Ust Agus Lokman Surau Tmn Melor
Maghrib Ust Suhaimi MARKAS Pt 9 LABU KUBUNG
Maghrib Ust Rizal Surau Tmn Cicerly,T.I
KHAMIS 27-Jan-11 Minggu 4
3 petang Ust Ibrahim Istar Surau Pt2 7R C. Balai
Maghrib Ust Fakharudin Masjid Kg Bahagia,T.I
Maghrib Ust Radzi Jusoh Surau Tmn Cicerly,T.I
Maghrib Ust Zamani Surau Jln Laksamana
Maghrib Ust Fatah Awang S. Tmn Melor, T.I
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor Surau Selabak Luar,T.I
Maghrib Ust Baihaqi Mahfuz Msjd Pekan Rabu,C.Balai
JUMAAT 28-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Sulaiman Surau Selabak Luar,T.I
Maghrib Ust Osman Amri Masjid Sg Tungku T.I
Maghrib Us Khairuddin S. Permatang Pelandok
Maghrib Us Halimuddin Srau Tmn Cicerly
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor S Redang Punggor C.Balai
Maghrib Ust Suhaimi Surau Tmn Melor,T.I
Maghrib Ust Ahmad Nizam Pusar Aktiviti Sosial C.Balai
Maghrib Ust Mohd Amin Surau Tajhizul Mait
SABTU 29-Jan-11 Minggu ke 5
Maghrib Ust Sulaiman MARKAS Pt 9 LABU KUBUNG
Maghrib Ust Baihaqi Mahfuz Surau Sg Kuching K. Air 12
AHAD 30-Jan-11 Minggu ke 5
3 PTG Ust Suhaimi Masjid Chikus
Maghrib Ust Ramli Wahab S. Pt 1 Ust Saman C. Balai

AL KISAH - HIKAYAT SEMBAH DERHAKA

Jemput melawat intanhijauVS.

About This Blog

Your Title

Blog Archive

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP