Dikuasakan oleh Blogger.

PERHATIAN / ڤرهاتين

Sekiranya anda berasa sebarang artikel di dalam blog ini bermanfaat untuk rakyat maka cetak dan perbanyakkanlah untuk disebarkan kepada orang ramai. Semoga kerja baik anda dikira sebagai pahala orang yang berjuang di jalan Allah S.W.T. InsyaAllah.

PENGIKUT BLOG / ڤڠيکوت بلوݢ

APA PANDANGAN ANDA ?

<a href="http://www.sodahead.com/united-states/pada-pandangan-anda-bilakah-pilihan-raya-umum-ke-13-pru13-akan-diadakan/question-2706347/" title="Pada pandangan anda, bilakah Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan diadakan ?">Pada pandangan anda, bilakah Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan diadakan ?</a>

AKTIVITI BULAN OGOS 2012/2012 اکتيۏيتي بولن اݢوس

Website templatesHR

24 OGOS / JUMAAT - YB ANUAR SUDIN KE PERJUMPAAN RAKAN FB SG. SAMAK BERMULA 8.30 - 11.00 MALAM.

25 OGOS / SABTU - CERAMAH BERSAMA DATO' FAUZI SHAARI, UST. NIK ABDUH NIK AZIZ & SDR. BOB LOKMAN DI DATARAN PEMUDA KG. BAHAGIA BERMULA 9.30 MALAM

26 OGOS / AHAD - JAMUAN RAYA PAS CAWANGAN KILANG PADI BERMULA 8.30 MALAM.

APABILA ARTIS GAY DIBERI TEMPAT DI MALAYSIA

>> 13 Oktober 2010


















KENYATAAN MEDIA
13 Oktober ’10 / 05 Dzulkaedah 1431


APABILA ARTIS GAY DIBERI TEMPAT DI MALAYSIA

Kerajaan Malaysia tetap berdegil membawa masuk artis luar negara yang penuh kontroversi, Adam Lambert.  Artis ini di negara barat sendiri sudah banyak pihak mempertikaikannya, secara tiba-tiba Malaysia pula meluluskan konsert beliau di Stadium Putra Bukit Jalil pada 14 Oktober 2010.

Walaupun apa pun alasannya, kerajaan melalui Kementerian Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan patut dipersalahkan atas penganjuran konsert sebegini. Kementerian tersebut memegang kuasa menghalal dan mengharamkan sesuatu konsert. Sepatutnya kementerian lebih peka terhadap penganjuran sesuatu konsert. Bukan sekadar bentuk konsert tersebut perlu diteliti, bahkan artis tersebut juga perlu dinilai.

Adam Lambert adalah artis kotor yang terkenal dengan imej gaynya. Pengakuannya sendiri bahawa beliau memang pengamal gay amat menjijikkan. Lihatlah imej beliau di Internet dan dimana-mana, akan jumpa dengan perlakuan gay beliau ketika beraksi di pentas.

Apakah mesej yang hendak kerajaan Malaysia paparkan dengan kelulusan konsert Adam Lambert ini? Adakah ini bermaksud, kerajaan mahu menghalalkan kegiatan gay dan seks bebas di Malaysia? Adakah mungkin juga pergaulan bebas dan perzinaan telah dihalalkan? Bukan payah bagi remaja yang mengandung tanpa suami, sekolah di Melaka telah menyediakan tempatnya.

Banyak lagi artis berimej sopan dan baik yang boleh menjadi ikon masyarakat boleh ditampilkan di Malaysia. Sebagai contoh, Maher Zain yang dijadualkan akan mengadakan konsert pada malam yang sama di Shah Alam. Bukankah kerajaan Malaysia boleh mempromosikan artis sebegini yang membawa mesej positif ke tengah masyarakat. Apakah perlu mengikut telunjuk dan nafsu segelintir dua penganjur yang tamakkan keuntungan tanpa menghiraukan masalah yang menimpa masyarakat khususnya anak-anak muda.

Walaupun mungkin garis panduan yang diberikan amat ketat, namun siapapun tidak akan lupakan artis simbol seks ini. Yakinlah, konsert sebegini pasti mengundang padah. Akan ada remaja-remaja perempuan yang mengandung hasil anak luar nikah selepas menonton konsert ini. Akan ada botol-botol arak yang diminum oleh remaja khususnya yang beragama Islam, dan mungkin ada pasangan gay yang turut hadir ke konsert sebegini.

Anak-anak muda pula bebas lakukan apa sahaja semasa dan selepas konsert tersebut, kerana telah diberikan lesen besar oleh kerajaan Malaysia sendiri!

Disediakan Oleh:


Mohamad Suhaimi bin Abdul Aziz

Naib Ketua
Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan (DPPWP)

3 ulasan:

Tanpa Nama,  1 April 2011 5:36 PTG  

KAU TU ORANG PAS, OTAK SEMPIT MACAM JUBOR MAK KAU!!!!!!! INI UNTUK EKONOMI NEGARA LAH PUKI. EH NI PUKI, KALAU TAK BAWAK MASUK GAY PUN, ARTIS MALAYSIA NI RAMAI JE ISAP KOTE!!!!! KECOH!!! ANWAR KAU TU PUN ISAP KOTE!!!!!

Tanpa Nama,  1 April 2011 5:37 PTG  

saya memang setuju dengan pihak yang memberi ulasan. sememangnya warga pas dan keadilan suka jolok bontot sesama. tak perlu risau pasal kontrovesi gay dunia luar, anwar tu suruh dia berhenti jolok bontot dan isap kote dulu.

Tanpa Nama,  28 Ogos 2013 11:51 PTG  

Ok..woi org BN, org sekular, org UMNO, Org tolak qur'an,tak kisah laa sape pon kome, dengo sini baik2.. Tak kisah laa nie post lama ke post baru ke, mana kome tau anwar ibrahim tue gay, kalau fitnah, tunggu la kome dekat akhirat nanti, ehh..jap, korg kan sekular, mne percaya akhirat, hudud dihina hina, tak adil katanya, tak adil kepala bapak kome, sori, ingt kome je boleh cakap kaso, itu hukum allah laa..x adil kejadah apenye.. Anwar ibrahim yg belum tentu gay dah dikata-dihina, artis yg dah kompom2 gay tue, korg redho je pulak masuk malaysia ekk, pelik jugak laa pemikiran sekular korg nie ye.. anwar ibrahim bukan gay, kalau gay kompom laa dr wan azizah minta cerai..dia tau laa tue suami dia..camne korg boleh lagi tau plak..ke korg pernah pakai dia..opps sorry lagi ekk..

Catat Ulasan

ASMAUL HUSNA

Blog Archive

SEPETANG BERSAMA ADUN CHANGKAT JONG

MISI PRIHATIN RAKYAT - EDAR TOPENG DAN RISALAH H1N1

RUMAH TERBUKA PAS TELUK INTAN & ADUN CHANGKAT JONG

MAKAN MALAM BERSAMA DS HJ. NIZAR DI TELUK INTAN

LAWATAN ADUN CHANGKAT JONG

ADUN CHANGKAT JONG SANA SINI

SUASANA HARI KEBAJIKAN DUN CHANGKAT JONG / سواسان هاري کباجيکن دون چڠکت جوڠ

SUKANEKA PASTI TELUK INTAN 2010

ADUN CHANGKAT JONG BERAYA DI SANA-SINI

CINTANYA KHALID AL WALID KEPADA RASULULLAH SAW

JADUAL MAJLIS ILMU TELUK INTAN JANUARI 2011 / 2011 جدوال مجليس علمو سکيتر تلوق اينتن جانواري

Website templatesHR

AHAD 23-Jan-11 Minggu 4
Subuh Ust Radzi Jusoh Surau Pt 1 Ust Saman
3 Ptg Ust Suhaimi Msjd Chikus Langkap
Asar U.Sulaiman Hamzah Masjid Kg Bahagia
Maghrib Ust Mustafa Saari S. Lorong Seberang K Bhgia
Maghrib Ust Fatah Awang Msjd Batak Rabit,T.I
Maghrib Ust Fakharuddin Surau T. Seri Bahagia,T.I
Maghrib Ust Sulaiman Msjd Pt 12B,Sg Manik,T.I
Maghrib Ust Azhar Msjd Pekan Rabu,C.Balai
ISNIN 24-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Ramli Wahab Msjd Pt 12B,Sg Manik,T.I
Maghrib Ust Termizi Surau Sg Keroh Air Kuning
Maghrib Ust Baihaqi Mahfuz Surau Tmn Seri Bahagia,T.I
Maghrib Ust Fatah Awang Surau Kg Pisang B.Rabit,T.I
Maghrib Ust Wahab Dawam Surau Tajhizul Mait
Maghrib Ust Muhammad Srau Insaniah Jln Pasar
SELASA 25-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Mohd Aslam Masjid Sg Tungku,T.I
Maghrib Ust Mohamad Surau Jln Lasamana
Maghrib Ust Fakharuddin S. Tmn Desa Bakti, T.I
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor Surau Tmn Cicerly,T.I
Maghrib Ust Suhaimi Hj Hamid Masjid Kg Bahagia
Maghrib Ust Zamani S. Tahizul Mait
RABU 26-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Hj Zabidi S. Redang Punggor,C.Balai
Maghrib Us Baihaqi Mahfuz Surau Tmn Desa Bakti
Maghrib Ust Ibrahim Istar Msjd Pt 12B,Sg Manik,T.I
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor Msjd Chikus,Langkap
Maghrib Ust Termizi Masjid Tmn Seri Setia
Maghrib Ust Radzi B Jusoh Surau Tajhizul Mait
Maghrib Ust Agus Lokman Surau Tmn Melor
Maghrib Ust Suhaimi MARKAS Pt 9 LABU KUBUNG
Maghrib Ust Rizal Surau Tmn Cicerly,T.I
KHAMIS 27-Jan-11 Minggu 4
3 petang Ust Ibrahim Istar Surau Pt2 7R C. Balai
Maghrib Ust Fakharudin Masjid Kg Bahagia,T.I
Maghrib Ust Radzi Jusoh Surau Tmn Cicerly,T.I
Maghrib Ust Zamani Surau Jln Laksamana
Maghrib Ust Fatah Awang S. Tmn Melor, T.I
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor Surau Selabak Luar,T.I
Maghrib Ust Baihaqi Mahfuz Msjd Pekan Rabu,C.Balai
JUMAAT 28-Jan-11 Minggu 4
Maghrib Ust Sulaiman Surau Selabak Luar,T.I
Maghrib Ust Osman Amri Masjid Sg Tungku T.I
Maghrib Us Khairuddin S. Permatang Pelandok
Maghrib Us Halimuddin Srau Tmn Cicerly
Maghrib Ust Alfian Mohd Nor S Redang Punggor C.Balai
Maghrib Ust Suhaimi Surau Tmn Melor,T.I
Maghrib Ust Ahmad Nizam Pusar Aktiviti Sosial C.Balai
Maghrib Ust Mohd Amin Surau Tajhizul Mait
SABTU 29-Jan-11 Minggu ke 5
Maghrib Ust Sulaiman MARKAS Pt 9 LABU KUBUNG
Maghrib Ust Baihaqi Mahfuz Surau Sg Kuching K. Air 12
AHAD 30-Jan-11 Minggu ke 5
3 PTG Ust Suhaimi Masjid Chikus
Maghrib Ust Ramli Wahab S. Pt 1 Ust Saman C. Balai

AL KISAH - HIKAYAT SEMBAH DERHAKA

Jemput melawat intanhijauVS.

About This Blog

Your Title

Blog Archive

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP